Nieuwsbericht
fotoheader1.jpg fotoheader2.jpg
Communicatie

Materialen seizoen 2018-2019

Nieuws afbeelding 2-8-2018

Materialen en uitgifte: seizoen 2018-2019.

Bij schrijven, 1 augustus, is de materiaalcommissie behoorlijk ver met het weer uitgifte-gereed maken van de materialen voor de trainingen en wedstrijden. Hesjes liggen nog niet in alle kluisjes, wanneer ze geleverd worden door de sponsorcommissie zullen we ze direct toevoegen en dit communiceren.

Alle kluizen (materiaal en keeper) gesitueerd in de voormalige kleedkamer 6: het keeper- en trainhome.

Lees voor "materialenkluis” het voormalige "ballenkluisje”.

Daar waar vorige seizoenen de trainmaterialen voor de ABCD uitstonden als "trainingstas” voor de trainer in de ballenkluis en de "coachtas” voor de coach in de keeperkluis, is dat voor komend seizoen: de trainer- én coachtas in het materialenkluisje voor betreffend team. Dat betekent dat het team weer verantwoordelijk is voor de tassen en niet meer de trainer en de coach. Het team zorgt dus voor de tassen etc en niet meer de trainer of coach. De begeleider zal aangesproken worden bij verlies oid, maar wij zien graag dat deze het team bij aanvang van het seizoen bewust maakt van de waarde: voor het team maar ook bij verlies de geldelijke waarde.

Hesjes liggen nog niet in alle kluisjes, wanneer ze geleverd worden zullen we ze toevoegen.

Na ontvangen van de code of de tas (EF-jeugd) is het goed om direct te controleren of alles aanwezig is, als niet horen wij het graag maar wel vóór de eerste keer gebruik.

Het clubhuis en dus ook het keeper- en trainingshome zullen tot aan de officiële start van het seizoen niet altijd open zijn, controleer dit voortijdig op de website om ongemak te voorkomen.

De genoemde datums 4, 11 en 29 augustus zijn vooralsnog "harde” datums. Eerder zullen er geen reacties volgen.

 

Komend seizoen worden de materialen uitgegeven op de navolgende manier voor de genoemde groepen.

  • Senioren (D/H/Vet/Trim en G):

Keepermateriaal ligt in de keeperkluizen en teammateriaal (grote tas, 20 hoedjes, 7/10 hesjes, 50 gladde ballen, 2 maskers en veelal 2 dimple-ballen voor trainingen én wedstrijden) in het materialenkluisje.

Twee dimple ballen (bal met "putjes”) voor de wedstrijden op het (thuis)waterveld voor de teams die wedstrijden zullen spelen op zo’n veld (D/H/Vet/Tr1-2-3). Gebruik ze slechts hiervoor.

De vaste keeper maakt een mail naar het materialen-adres met het verzoek om de code voor het hangslot van de keeperkluis. Geen vaste keeper dan doet dit de aanvoerder of begeleider (coach/manager/aanvoerder). In de kluis een volledige uitrusting keeper.

De begeleider (coach/manager/aanvoerder) maakt een mail naar het materialen-adres met het verzoek om de code voor het hangslot van het materialenkluisje. In het kluisje een volledige tas voor de trainingen én wedstrijden.

Er is dus géén fysieke uitgifte, het gaat om het verkrijgen van de code.

Het team is dus verantwoordelijk voor beide tassen: keeper- en teamtas.

Het verzoeken om de code kan v.a 11 augustus(D1 en H1 v.a. 4 augustus).

 

  • ABCD-jeugd:

Keepermateriaal ligt in de keeperkluizen en teammateriaal (grote tas, 20 hoedjes, 7 hesjes en 50 gladde {dimples voor de 1e teams} ballen voor de trainingen en een klein tasje met 10 gladde ballen voor het inspelen voor een wedstrijd, 2 dimples voor de thuiswaterveldwedstrijden en 2 maskers) in het materialenkluisje.

Twee dimple ballen (bal met "putjes”) voor de wedstrijden op het (thuis)waterveld voor de teams die wedstrijden zullen spelen op zo’n veld (D/H/Vet/Tr1-2-3). Gebruik ze slechts hiervoor.

De vaste keeper maakt een mail naar het materialen-adres met het verzoek om de code voor het hangslot van de keeperkluis. Geen vaste keeper dan doet dit de aanvoerder of begeleider (coach/manager). In de kluis een volledige uitrusting keeper.

De begeleider (coach/manager) maakt een mail naar het materialen-adres met het verzoek om de code voor het hangslot van het materialenkluisje. En dus niet een trainer (tenzij coach/trainer: selecties). In het kluisje een volledige tas voor de trainingen én een tasje voor de wedstrijden.

Er is dus géén fysieke uitgifte, het gaat om het verkrijgen van de code.

Het team is dus verantwoordelijk voor de 3 tassen: keeper-, training én wedstrijdtas. Bij een vaste keeper: voor de 2 tassen.

Het verzoeken om de code kan v.a 11 augustus(JM-ABCD1 v.a. 4 augustus).

 

  • EF-jeugd:

De tas met het materiaal (keeperkleding en wedstrijdballen) zullen uitgegeven worden op een nader te bepalen datum, hoogstwaarschijnlijk 29 augustus.

Er vindt dus een fysiek uitgifte plaats met een vermelding van mailadres en naam op een formulier, er worden geen tassen eerder en/of per mail uitgegeven.

Voor deze jeugdgroep zijn er geen kluizen beschikbaar, dus de tas wordt meegenomen naar huis.

 

Voor aanvragen voor de codes en opmerkingen over de verstrekte materialen: [email protected]

 

Met sportieve groet,

De materialencommissie: Yvonne, Marcel en Lauri.

 

 
 

Contact


Adres
Olympiaweg 3,
Sportpark Zegersloot,
2406 LG Alphen a/d Rijn
(0172) 475903
[email protected]

Postadres
Postbus 8,
2400 AA Alphen a/d Rijn